Американський гонщик Арт Арфон вже з 1954 року активно виступав на дрегстерах, проте завжди мріяв встановити світовий рекорд швидкості. Його перша спроба в 1960 році на автомобілі “The Green Monster” («Зелена чудовисько») з поршневим двигуном завершилася невдачею, і це змусило його перейти до реактивної техніки. Арфон замінив двигун “Аллісон” на турбореактивну установку “Джей-74” і вже у 1962 році повернувся до солоного озера Бонневіль, де досяг швидкості 545 км/год. Проте для Арфона цього було замало для встановлення рекорду.
Вірячи, що його мрія здійсниться на цьому соляному озері, він взявся будувати абсолютно новий чотириколісний “чудовисько” несамовитої потужності. Він придбав за об’ємом справний реактивний мотор “Джей-79”, який раніше використовувався в надзвукових винищувачах F-104. За невеликими переробками, він розпочав створювати навколо цього мотора свій автомобіль.
Арт витратив на цю амбіційну розробку всі свої заощадження, що становили 10 тисяч доларів. Новий автомобіль вийшов на трасу 5 жовтня 1964 року. Арфон жахливо натиснув на педаль газу. За його спиною гуркотіла потужна турбіна, а весь кузов дрожав, готовий розлетітися на частини. Проте Арт досяг своєї мети.
Він підняв рекорд до 698,726 км/год, а під час зворотнього заїзду досяг 771 км/год, ставши першою людиною на планеті, яка перевищила бар’єр 700 км/год. У кінці жовтня того ж року Арт Арфонс продемонстрував вражаючий результат – 836 км/год. Незважаючи на технічні неполадки, заїзд завершився вдало, і Арт міг святкувати кілька світових рекордів: новий рекорд склав 875,669 км/год, і максимальна швидкість сягнула 916 км/год. Арт став найшвидшою людиною на суходолі, першою, хто перевалив за позначку 900 км/год.