Названо найкращі електрокари за запасом ходу на трасі

Німецьке видання протестувало на автобані нові електромобілі, які доступні на європейському ринку

0

Авторитетне німецьке видання Auto Bild протестувало на автобані нові моделі електромобілів, продажі яких стартували в Європі за останні декілька років. Експерти з’ясували, яка новинка має найкращий запас ходу на високій швидкості в умовах траси.

Треба відзначити, що німці не намагалися протестувати всі без виключення електричні новинки. Тож, добірка не претендує на звання поважного рейтингу.

До того ж, електромобілі тестували на швидкості 130 кілометрів на годину. Ця швидкість, м’яко кажучи, вище за середню, з якою люди пересуваються містом. А це означає, що абсолютно всі електромобілі продемонстрували менший запас ходу, ніж заявляють виробники.

Однак дані, які отримали журналісти Auto Bild, все одно цікаві.

Mercedes EQS

Отже, найкраще з завданням впорався один з найдорожчих електромобілів сучасності, перший електричний лімузин Mercedes EQS. На швидкості 130 кілометрів на годину він проїхав 444 кілометри. Тоді як за паспортом він проїжджає 784 кілометри (за циклом WLTP).

У змаганнях приймала участь версія 580 4Matic. Такий електромобіль оснащується двома електромоторами, які разом видають 524 кінські сили та 855 Нм обертального моменту.

Прискорення до 100 кілометрів на годину займає 4,3 секунди. Максимальна швидкість – 210 кілометрів.

BMW iX

На другому місці – електричний кросовер BMW iX xDrive50. Його показник на швидкості 130 кілометрів – 434 кілометри на одній зарядці. За паспортом такий електромобіль проїжджає 549 кілометрів.

Топовий BMW iX має 503 кінські сили. А до «сотні» він розганяється за 5 секунд.

Ємність батареє збільшено до 100 кіловат-годин. Вона підтримує зарядку потужністю до 200 кіловат, що дозволяє заряджати акумулятор з 10% до 80% менш ніж за 40 хвилин. А перші 10 хвилин зарядки забезпечать додаткові 120 кілометрів пробігу.

Audi e-tron GT

Далі йдуть одразу два електромобілі з однаковим показником – 367 кілометрів на швидкості 130 км/г. Перший – це заряджений седан Audi RS e-tron GT. Електрокар оснащується двомоторною установкою, системою повного приводу та батареєю на 93 кіловат-години.

Загальна потужність моторів становить 598 кінських сил. А на деякий час вона може збільшуватися до 646 «коней».

Заявлений розгін до «сотні» – 3,3 секунди. А максимальна швидкість – 250 кілометрів на годину.

Ford Mustang Mach-E GT

Другий електромобіль з показником 367 кілометрів – це електричний кросовер Mustang Mach-E GT.

До складу силової установки Mach-E GT входять два електромотори сумарною потужністю 459 кінських сил. Ємність акумулятора – майже 100 кіловат-годин. Заявлений час розгону до 100 кілометрів на годину – 3,5 секунди.

Porsche Taycan

Дещо гірші показники продемонстрував Porsche Taycan 4S – 365 кілометрів. Електромобіль має два електромотори. Їхня сумарна потужність становить 530 кінських сил. Об’єм акумуляторів – 79,2 кіловат-години, але за доплату можна встановити батареї ємністю 93,4 кіловат-години.

Також у заїзді прийняли участь наступні електромобілі:

  • Volkswagen ID.4 GTX – 332 км;
  • Skoda Enyaq IV80 – 316 км;
  • Kia EV6 – 305 км;
  • Hyundai Ioniq 5 Allrad – 290 км;
  • Kia e-Soul – 280 км.

Треба відзначити, що з різних причин у змаганнях прийняли участь далеко не всі моделі, які увійшли до списку найкращих електромобілів 2021 року.

Засновник та автор автомобільного блогу CarDiagram.com.ua. Досвідчений журналіст та оглядач. Пише про автомобілі та високі технології. Має досвід роботи у провідних виданнях України. Зв’язатися з автором можна за електронною адресою: vit.yermakov@cardiagram.com.ua.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я