П’ять головних фішок нового електромобіля Kia – кросовера EV9

Kia презентувала концепт нового електромобіля – великого кросовера EV9. CarDiagram зібрала п’ять найголовніших фішок новинки

0

Минулого тижня Kia презентувала неймовірний концепт – великий електричний кросовер EV9. Серійна версія має побачити світ вже 2022 року, повідомляє CarDiagram.

Довжина Kia EV9 – п’ять метрів. За габаритами електромобіль дуже близький до популярного в Україні рамного позашляховика Toyota Land Cruiser 200. Проте, неможна сказати, що це буде найбільша модель в лінійці корейської марки. Адже у неї також є інший великий кросовер – Telluride (не продається офіційно в Україні). Його довжина теж п’ять метрів.

Власне, і серед електромобілів EV9 теж не буде вважатися велетнем. Приблизну ту саму довжину має добре відома Tesla Model X.

Можна ще пригадати електричний пікап Rivian R1T, серійне виробництво якого стартувала 2021 року. Його довжина 5,5 метра. А про фішки цієї новинки CarDiagram детально розповідала у матеріалі за цим посиланням.

Отже, габарити не є унікальною особливістю Kia EV9. Тоді чим цікава корейська електрична новинка? Щоб відповісти на це питання CarDiagram відібрала п’ять найцікавіших фішок кросовера.

1. Швидка зарядка

Салон Kia EV9

Kia EV9 буде оснащено силовою установкою з двома електричним моторами та приводом на всі колеса. Потужність моторів не повідомляється. Але відомо, що з місця до 100 кілометрів на годину EV9 розганяється приблизно за п’ять секунд.

Двигуни живить літій-іонна батарея ємністю 77 кіловат-годин. Запас ходу на одній зарядці сягає 480 кілометрів, що не є рекордним показником. У чому можна переконатися, подивившись добірку CarDaigram з найкращими електромобілями за запасом ходу.

Найцікавіше ж те, що батарея підтримує зарядні станції потужністю до 350 кіловат-годин. Це означає, що з 10% до 80% електромобіль можна зарядити за 20 хвилин.

Таку саме технологію Kia вже використовує на іншому електромобілі – кросовері EV6. Це дозволило електрокару побити рекорд Tesla, про що CarDiagram детально розповідала у матеріалі за цим посиланням.

2. Двері-ворота

Kia EV9

Двері електромобіля відриваються наче ворота – передні у звичну сторону, задні – у зворотну. Таке рішення продиктоване бажанням створити відчуття єдиного простору у салоні електромобіля. Інше питання – чи буде ця фішка реалізована у серійному автомобілі.

Серед інших особливостей салону:

  • кермо нестандартної прямокутної форми, яке віддалено нагадує штурвал;
  • єдиний екран мультимедійної системи та цифрової панелі приладів діагоналлю 27 дюймів;
  • центральний тунель із наскрізним отвором.

На другому ряду встановлений диван з двома роздільними спинками. Ше два сидіння розташовані на третьому ряду.

3. Салон-трансформер

Kia EV9 має Enjoy Mode. Це спеціальний режим, при якому всі сидіння розвертаються на 180 градусів, а двері багажного відсіку відчиняються, щоб пасажири могли насолодитися краєвидом.  

4. Сонячна батарея на капоті

Сонячні панелі на капоті Kia EV9

Зверніть увагу на капот електромобіля. Біля лобового скла він має дві окремі секції. Це сонячні панелі.

Встановлення сонячних панелей на електромобілях не є унікальним рішенням. Наприклад, воно вже реалізовано на іншому корейському електричному кросовері – Hyundai Ioniq 5, який, до речі, продається і в Україні.

Проте, Hyundai встановлює панелі на даху. А ось Kia пропонує робити це на капоті.

5. Фари вбудовані у фальш-решітку

Kia EV9

Передня оптика електромобіля не є окремим елементом. Вона вбудована в панель, яка займає місце решітки радіатора.

Схоже рішення ми вже бачили на іншому цікавому концепті – електромобілі Volkswagen ID.2, про який CarDiagram також нещодавно розповідала.

Засновник та автор автомобільного блогу CarDiagram.com.ua. Досвідчений журналіст та оглядач. Пише про автомобілі та високі технології. Має досвід роботи у провідних виданнях України. Зв’язатися з автором можна за електронною адресою: vit.yermakov@cardiagram.com.ua.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я