Корейський електромобіль побив «Теслу» та встановив рекорд Гіннеса

Електричний кросовер Kia EV6 потрапив до Книги рекордів Гіннеса, побивши досягнення Tesla

0

Kia EV6 – корейський електричний кросовер, який дебютував цього року – встиг побити досягнення Tesla Model S та встановити новий рекорд, який потрапив до Книги рекордів Гіннеса.

Електромобілі змагаються, хто швидше дістанеться з Нью-Йорка до Лос-Анджелеса. Весною 2015 року рекорд встановила Tesla Model S P85D. На зарядку між двома містами електромобіль витратив 12 годин 48 хвилин і 19 секунд.

Однак Kia EV6 вдалося суттєво покращити цей результат. Переважно завдяки 800-вольтовій системі та ефективнішому витрачанню енергії. Всього EV6 витратив на зарядку у дорозі 7 годин 10 хвилин та 1 секунду. Різниця у часі вражаюча.

Яку версію моделі взяли для рекордного заїзду, не уточнюється.

Що відомо про Kia EV6

Електричний кросовер Kia EV6

В Європі Kia EV6 дебютував влітку цього року. Щоправда, до України новинка так і не дісталася. Кросовер оснащений батареєю ємністю 77,4 кіловат-години, на одній зарядці може проїжджати:

  • з повним приводом – 490 кілометрів;
  • з заднім приводом – 510 кілометрів.

Але після тестів в Європі виявилося, що показник треба збільшити до 506 та 528 кілометрів відповідно.

Звісно, що «далекобійність» Kia EV6 не є рекордною у сучасному світі електромобілів. Достатньо подивитися добірку найкращих електромобілів за запасом ходу, яку нещодавно підготувала CarDiagram.

Kia EV6

Проте це порівняння не зовсім коректне. Адже не на всі електричні моделі доцільно ставити велику батарею. Наприклад, невеличкий електричний кросовер Peugeot e-2008 оснащується акумулятором на 50 кіловат-годин. І, відповідно, на одному заряді проїжджає лише 330 кілометрів. Виробник вирішив, що цього цілком достатньо для міської моделі.

До того ж, у EV6 є суттєва перевага, яка дозволяє кросоверу не надто перейматися запасом ходу – електромобіль підтримує зарядку потужністю до 350 кіловат. Це дає можливість зарядити батарею до 80% менш ніж за 20 хвилин. А п’яти хвилин вистачить на те, щоб збільшити пробіг на 100 кілометрів.

На таке не здатен майже жоден сучасний електромобіль. Наприклад, максимальний показник у Porsche Taycan – 270 кіловат. Власне, гідну конкуренцію за швидкістю зарядки EV6 може скласти лише інший корейський електрокар – Hyundai Ioniq 5. Що й недивно: моделі побудовано на одній платформі.

Характеристики кросовера

Kia EV6

Kia EV6 доступний в п’яти модифікаціях. Базова Standard Range оснащується батареєю ємністю 58 кіловат-годин і 170-сильним електромотором.

Повнопривідна версія комплектується установкою потужністю 235 кінських сил і батареєю тієї ж ємності. Заявлений запас ходу на одній зарядці становить 400 і 380 кілометрів відповідно. Але, можливо, для цієї батареї показники також зміняться.

До 100 кілометрів на годину версія Standard Range розганяється за 6,2 секунди.

У модифікації Long Range електрокар оснащений акумулятором на 77,4 кіловат-години. Задньопривідний варіант пропонується з 228-сильним електромотором, а повнопривідний – з 325-сильною установкою.

Салон Kia EV6

Дальність ходу, за новими даними, в першому випадку становить 528 кілометрів, а в другому – 506 кілометрів. Розгін до «сотні» займає 5,2 секунди.

Найпотужніша модифікація отримала назву EV6 GT. У неї два мотора, які в сукупності видають 585 кінських сил. Такий електромобіль розганяється до 100 кілометрів на годину всього за 3,5 секунди.

На одній зарядці GT проїжджає до 400 кілометрів (за попередніми даними). А максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 260 кілометрів на годину.

Оснащення

Kia EV6

У салоні встановлені здвоєні 12,3-дюймові екрани: лівий відведено під віртуальну панель приладів, а правий – під мультимедійну систему. На центральній консолі розташована сенсорна панель для управління кліматичною установкою і музикою.

Оббивка сидінь виготовлена з переробленого пластику.

У список оснащення включені:

  • аудіосистема з 14 динаміками;
  • проекційний дисплей з функцією доповненої реальності;
  • круїз-контроль з функціями утримання в смузі і розпізнавання дорожніх знаків.
Kia EV6

Також для EV6 передбачені режим i-Pedal, який дозволяє гальмувати падаллю газу, і система автоматичного паркування з дистанційним управлінням.

Багажник електрокара розрахований на 520 літрів «під полицею». Попереду є додатковий багажний відсік на 52 або 20 літрів в залежності від модифікації.

Засновник та автор автомобільного блогу CarDiagram.com.ua. Досвідчений журналіст та оглядач. Пише про автомобілі та високі технології. Має досвід роботи у провідних виданнях України. Зв’язатися з автором можна за електронною адресою: vit.yermakov@cardiagram.com.ua.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я