Японці оголосили ціни на свій найдорожчий позашляховик

В Японії стартували продажі нового Lexus LX, який є найдорожчим японським позашляховиком в Україні

0

В жовтні 2021 року відбувся світовий дебют нового покоління Lexus LX – рамного позашляховика. Це найдорожчий японський всюдихід в Україні.

Поки що попередні замовлення можна оформити лише в Японії, де дилерам Lexus вже повідомили ціни нового LX.

У базовій версії за позашляховик просять 12,5 мільйона єн. Це приблизно 3 млн гривень.

За топову версію доведеться віддати 18 мільйонів єн. А це вже 4,3 млн гривень.

Порівняно з Lexus LX минулого покоління ціни піднялися приблизно на 10%. Напевно, приблизно такої динаміки варто очікувати і в Україні. Однак коли новинка з’явиться на нашому ринку, поки що невідомо. Скоріш за все, це станеться у 2022 році.

Що відомо про новий Lexus LX

Lexus LX 2022

Автомобілі пропонуються з 3,5-літровим бензиновим мотором, який видає 415 кінських сил і 650 Нм обертального моменту.

Альтернативою йому може бути 3,3-літровий дизельний мотор, що розвиває 300 «коней» та 700 Нм. Lexus запевняє, що двигун видає велику тягу навіть на низьких оборотах, завдяки чому позашляховик розганяється до «сотні» за 6,8 секунди.

Трансмісія – 10-ступінчастий «автомат». Повний привод та блокіровка диференціалу між осями входить до стандартного обладнання.

Інтер’єр Lexus LX

Салон Lexus LX

Мультимедійна система має декілька екранів. Попереду – два. Зверху – основний, на 12,3 дюйма. На ньому відображаються елементи керування навігацією та загальні налаштування автомобіля.

Нижній екран на сім дюймів. Він відповідає з налаштування клімат-контролю, а також відображає статус вибору режимів руху та інших функцій позашляховика.

До списку оснащення входять:

  • аудіосистема з 25 динаміками;
  • система попередження зіткнень з функцією екстреного гальмування;
  • система відстеження смуги руху;
  • адаптивний круїз-контроль із контролем швидкості на поворотах;
  • система адаптивного керування дальнім світлом.
Lexus LX

Також буде версія із двома роздільними кріслами на другому ряду – LX VIP. Задні сидіння можна нахиляти під кутом до 48 градусів. А сидіння переднього пасажира скласти для того, щоб збільшити простір для ніг.

Для VIP передбачені підставки для ніг пасажирів, повітропроводи з боків та біля основи центральної консолі.

Засновник та автор автомобільного блогу CarDiagram.com.ua. Досвідчений журналіст та оглядач. Пише про автомобілі та високі технології. Має досвід роботи у провідних виданнях України. Зв’язатися з автором можна за електронною адресою: vit.yermakov@cardiagram.com.ua.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я