Nissan Qashqai 2022
Nissan Qashqai 2022

До України нарешті доїде нове покоління Nissan Qashqai – модель, яка входить до топ-10 найпопулярніших кросоверів країни. За даними видання Auto-Consulting, новинка має з’явитися в українських автосалонах вже у листопаді 2021 року.

Третє покоління Qashqai дебютувало у лютому. На початку року Nissan представив саме європейську версію кросовера.

Новий кросовер легко впізнати за «рубленими» формами кузова, збільшеною решіткою радіатора та двоярусною оптикою з вузькими фарами.

Qashqai отримав нову платформу, завдяки чому автомобіль збільшився за всіма параметрами. Стало більше і простору для ніг задніх пасажирів та відстань між передніми сидіннями. Дах став вищим на 15 міліметрів.

Об’єм багажника, підлогу якого опустили на 20 міліметрів, збільшився на 50 літрів. А його двері тепер можна відчинити «без рук».

У оснащення новинки увійшла покращена система ProPilot, яка вміє самостійно розганятися та гальмувати, а також використовувати дані навігатора.

Інтер’єр

В салоні кросовера з’явився 9-дюймовий екран мультимедійної системи, яка підтримує Apple CarPlay, Android Auto і Google Assistant.

Панель приладів – цифрова з 12,3-дюймовим дисплеєм. Як опція доступний 10,8-дюймовий проекційний дисплей. Також є штатний навігатор з 3D-картами та роз’єми USB для зарядки гаджетів ззаду та спереду.

Мотори

З якими моторами новий Nissan Qashqai приїде до України, невідомо. В Європі кросовер пропонують виключно з електрифікованими силовими установками. Але навряд чи на цей шаг піде український офіс Nissan.

Якщо ми все ж таки підемо слідом за Європою, то отримаємо силову установку з 1,3-літровим бензиновим мотором, який розвиває в поєднанні з електричним «помічником» 140 або 157 кінських сил.

Кросовер зі 140-сильним двигуном йде тільки з переднім приводом та шестиступінчастою «механікою». А 190-сильний матиме привід на всі колеса та варіатор.

Також у лінійці може з’явитися силова установка e-Power. Вона включає 1,5-літровий бензиновий двигун, який не пов’язаний з колесами і відіграє роль генератора, що живить електромотор.

Віддача такої установки складає 190 кінських сил і 330 Нм обертального моменту.

Автомобіль також оснащено технологією управління e-Pedal, яка дозволяє прискорюватися та сповільнюватись, використовуючи тільки педаль акселератора.

Для повнопривідного кросовера є п’ять режимів руху: Standard, ECO, Sport, Snow і Off-Road. Завдяки новій муфті час спрацьовування системи під час пробуксування зменшився вп’ятеро – до 0,2 секунди.

Засновник та автор автомобільного блогу CarDiagram.com.ua. Досвідчений журналіст та оглядач. Пише про автомобілі та високі технології. Має досвід роботи у провідних виданнях України. Зв’язатися з автором можна за електронною адресою: vit.yermakov@cardiagram.com.ua.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я