П’ять головних фішок нового електромобіля Hyundai – кросовера Seven

Найцікавіші фішки нового електричного кросовера Hyundai Seven, серійна версія якого з’явиться лише за декілька років

0

Сьогодні Hyundai – одна з найбільш активних автомобільних компаній світу. Корейці вдало експериментують з дизайном та технологіями. Про що свідчать міжнародні нагороди: нещодавно електричний кросовер марки визнали автомобілем року в Німеччині.

І ось чергова новинка від Hyundai – концепт іншого електричного кросовера, який називається Seven. Він показує майбутню серійну модель – Hyundai Ioniq 7 – що має побачити світ за декілька років.

З точки зору технічних характеристик автомобіля, корейці не показали нічого видатного. Електромобіль підтримує швидку зарядку: від 10% до 80% батарею можна наповнити за 20 хвилин. Але це ми вже бачили і на Ioniq 5, і на іншому дебютанті цього року – кросовері Kia EV6, який вже встиг побити досягнення Tesla.

Таку саме зарядку має і електрична версія люкового кросовера GV70.

На одній зарядці Hyundai Seven може проїхати близько 500 кілометрів. А з цим показником електромобіль не потрапляє до списку найкращих електромобілів за запасом ходу. Адже деякі моделі можуть долати більше 800 кілометрів без зарядки.

То чим цікава новинка Hyundai? Щоб відповісти на це питання, CarDiagram назбирала п’ять найцікавіших вішок електричного кросовера Seven.

1. Незвичні двері

Всього у Hyundai Seven троє дверцят (не враховуючи багажника) – дві з правого борту. А з лівого – лише одна, для водія. Це рішення можна зустріти на бусах. А ось на кросоверах воно, зі зрозумілих причин, не практикується.

Але не цьому нестандартні «дверні» рішення не закінчуються. Двері з правого борту відкриваються наче ворота – передні у звичний бік, задні – у протилежний.

Таке рішення ми нещодавно бачили на спорідненому концепті – кросовері Kia EV9. Обіграли цю ідею і шведи, які днями показали свій люксовий електромобіль Polestar 5.

2. Без керма та педалей

Замість традиційних керма та педалей Hyundai Seven має лише джойстик, який можна за необхідності прибрати, включивши автопілот.

Чи отримає таке саме рішення серійна версія електромобіля? У цьому є великі сумніви. Але тему безпілотного керування автомобілем в компанії якось мають обіграти. Можливо, кросовер отримає замість звичного керма штурвал.

Після того, як на штурвал наважилася Tesla, це рішення почало з’являтися і у інших виробників. Наприклад, його реалізацію можна побачити у першому серійному електромобілі Toyota – кросовері bZ4X.

3. Домашній інтер’єр

Головна «родзинка» Seven – це салон-трансформер. Ззаду – диван-куточок, а перед ним розташовані два крісла, що обертаються.

Всі місця більше нагадують домашні меблі, ніж звичні автомобільні крісла.

В обробці, згідно з трендами, використані перероблені та екоматеріали: бамбукове дерево, циновка, біосмола, мідь та тканина з антибактеріальним просоченням.

4. Екран на стелі

Для пасажирів передбачений панорамний дах-екран, здатний відображати різний контент.

Щось схоже ми вже бачили на іншому концепті – Volkswagen ID.2. Щоправда, у німців екран виїжджає в районі лобового скла. Але Volkswagen показав наочно, як це працює. Hyundai поки що обмежився заявами.

5. «Піксельна» оптика

Спереду та ззаду оптика виконана у вигляді «параметричних пікселів» («Parametric Pixels»).

Схоже рішення Hyundai вже застосовує на Ioniq 5. Проте повністю «піксельних» фар немає жодна серійна модель.  

Засновник та автор автомобільного блогу CarDiagram.com.ua. Досвідчений журналіст та оглядач. Пише про автомобілі та високі технології. Має досвід роботи у провідних виданнях України. Зв’язатися з автором можна за електронною адресою: vit.yermakov@cardiagram.com.ua.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я