Найдешевший електромобіль Volkswagen: що відомо про ID.2

У лінійці Volkswagen з’явиться невеликий бюджетний електромобіль під назвою ID.2. Фактично це буде заміна для бензинового Volkswagen Polo

0
Volkswagen ID Life
Концептуальний електромобіль Volkswagen ID Life

Volkswagen готує маленький електромобіль, який називатиметься ID.2. Це буде альтернатива бензиновому Polo. Коштуватиме новинка близько $20 тис., що робить її найдешевшим електромобілем компанії. Поки не з’явиться ще менший ID.1.

Звісно, хтось може сказати, що такий цінник не дає право на статус «бюджетний». Проте, той, хто цікавиться електромобілями, знає, що для електричних моделей $20 тис. – це невисока ціна. Наприклад, Nissan Leaf в Україні коштує від $35 тис.

Серійний Volkswagen ID.2 має з’явитися у 2025 році.  Але скласти уявлення про нього можна вже зараз завдяки концепту ID. Life, який німці показали цього року.

Отже, це буде футуристичний та мінімалістичний автомобіль. У мінімальній комплектації у нього не буде навіть інформаційно-розважальної системи. Її функції виконуватиме смартфон.  Панель приладів та перемикач режимів їзди розташують прямо на кермі.

Дизайн Volkswagen ID.2

Volkswagen ID Life

ID.2 матиме нетипову для автомобілів Volkswagen зовнішність. Він не буде схожим на свого старшого побратима – електричний хетчбек ID.3, який вже продається в Європі.

Чимось новинка нагадуватиме інший дуже симпатичний міський електромобіль – Honda e, салон якого, до речі, нещодавно визнали найкрасивішим у 2021 році. Детально про цю перемогу японців – за посиланням.

Volkswagen ID.2 матиме схожий «квадратний» дизайн екстер’єру. У всьому відчувається, якщо можна так сказати, максимальний мінімалізм. Всі елементи ховаються за рівними поверхнями. Передня та задня оптика, ручки дверей – все це не утворює жодних виступів на кузові.

Єдині елементи, що стирчать з обох боків, – це камери, які виконують функцію дзеркал заднього виду.

Ручки відкривання ховаються в середині дверей. Таке рішення вже давно використовують на серійних автомобілях. Наприклад, його можна побачити на електричному кросовері Jaguar I-Pace. Хоча на бюджетних машинах, воно, мабуть, використовується вперше.

Оптика ховається за суцільними панелями. Але навряд чи таке рішення матиме серійний автомобіль. Скоріш за все, він отримає звичайні фари головного світла.

У презентаційних матеріалах також можна помітити, що Volkswagen ID.2 має м’який дах. Частина капоту теж виконана з м’якого матеріалу. А під окремою кришкою попереду ховається кавова машина. Проте важко все це уявити на серійному недорогому електромобілі.

Інтер’єр

Салон Volkswagen ID. Life

Салон Volkswagen ID.2 має не менш футуристичний вигляд. Класична панель приладів відсутня. Замість неї – екран прямо на кермі. Тут перемикаються і режими їзди. Також функцію панелі приладів виконуватиме проєкційний дисплей.

Замість мультимедійної системи – смартфон, який, напевно, має підключатися до системи електромобіля та брати на себе левову частку функцій інформаційно-розважального комплексу – програвати музику, передавати голосові команди та виводити навігацію.

Немає тут і звичної центральної консолі між передніми сидіннями. Це нагадує ще один сучасний електромобіль – кросовер Hyundai Ioniq 5, який вже встиг стати електрокаром року у Німеччині. Чим саме корейська новинка підкорила німців, CarDiagram розповідала у матеріалі за цим посиланням.

Volkswagen ID Life

Одна з незвичних фішок ID.2 – величезний екран, який виїжджає із передньої панелі. На нього передається зображення з проєктору.

Сидіння трансформуються таким чином, що утворюють рівну поверхню, наче ліжко. Тож в електромобілі можна відпочивати та дивитися при цьому кіно на великому екрані. Або грати в ігри.

Характеристики

ID.2 матиме один електричний мотор та привод виключно на передні колеса.

Прототип оснащено двигуном, який видає 230 кінських сил та 290 Нм обертального моменту. Непогано для такого невеличкого автомобіля.

Скоріш за все, електромобіль матиме і менш потужну базову версію.

Мотор живіться від батареї ємністю 57 кіловат-годин. Це дозволить проїжджати на одній зарядці близько 400 кілометрів (за циклом WLTP). Що теж непогано для міського електромобіля. Але, звісно, що ID.2 далеко до електромобілів з найбільшим запасом ходу, у чому можна переконатися, подивившись нашу добірку за цим посиланням.

Засновник та автор автомобільного блогу CarDiagram.com.ua. Досвідчений журналіст та оглядач. Пише про автомобілі та високі технології. Має досвід роботи у провідних виданнях України. Зв’язатися з автором можна за електронною адресою: vit.yermakov@cardiagram.com.ua.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я